Nowe typowo gravelowe opony już zamontowane. Długodystansowy test czas rozpocząć.
Zakupiłem nowe opony Bontrager GR1 Team Issue do swojego gravela TREK Checkpoint ALR 4. Już od dłuższego czasu na nie polowałem, bo słyszałem od wielu użytkowników dużo dobrego. Chcę się na własnej skórze przekonać, jak będą się sprawowały zarówno na ubitych leśnych ścieżkach, drogach szutrowych, jak również na asfalcie. Dlatego też zdecydowałem się na wybór opony o szerokości 35C.
Będę na nich jeździł przez jesień i zimę. Po tym czasie wyrażę swoją opinie, która ukaże się tutaj na blogu w formie artykułu lub filmu na naszym kanale na YouTube. Napiszcie nam w komentarzu co byście woleli.
Kolarstwo to dla mnie coś więcej, niż pasja. Dlaczego? Zrzucone około 40 kilogramów wagi i poznanie kobiety swojego życia – co całkowicie zmieniło moje podejście do uprawiania tego sportu. Teraz każdy przebyty kilometr ma sens, pokonany nawet w pojedynkę.
Witam!
Miała być recenzja 😡
Ciekawi mnie jak się sprawują a mało opinii w polskim internecie.
Ja jestem nimi bardzo zdegustowany. Co trochę łapę gumę. Może na mleku nie ma problemów ale z dętkami porażka totalna bo nie jest prosto je ściągnąć i założyć. Też nie bardzo chcą się układać w obręczy co przy mleku chyba może być jeszcze większym problemem.
Największym zaskoczeniem były dla mnie problemy ze ściąganiem, myślałem że vittorie zafiro są problematyczne ale gr1 to masakra.
Witam!
Miała być recenzja 😡
Ciekawi mnie jak się sprawują a mało opinii w polskim internecie.
Ja jestem nimi bardzo zdegustowany. Co trochę łapę gumę. Może na mleku nie ma problemów ale z dętkami porażka totalna bo nie jest prosto je ściągnąć i założyć. Też nie bardzo chcą się układać w obręczy co przy mleku chyba może być jeszcze większym problemem.
Największym zaskoczeniem były dla mnie problemy ze ściąganiem, myślałem że vittorie zafiro są problematyczne ale gr1 to masakra.
Hej. Nie było recenzji bo sprzedałem gravela. Trafiła się okazja i nie zdążyłem wyrobić sobie opinii o tych oponkach. Niestety nie pomogę, tak bywa 🤷